Tråkigt.

Yes, här sitter man då som vanligt i sängen med laptopen i knät.
Ikväll ska Jakob ha filmkväll, har en känsla av att min huvudvärk genast kommer tillbaka när fem EXTRA 11-12 åringar kommer inrusandes i huset. Saken är den att alla Jakobs kompisar tycker det är jätteroligt att reta mig.
Varför är det så? Har de inget bättre sätt att roa sig på än att reta en utspökad tonåring?
(Ja jag har faktiskt spökat ut mig idag, alltså. Sminkat mig annorlunda, och faktiskt, fixat håret.. De som känner mig vet att jag älskar att klä ut mig xD) Men... förhoppningsvis kan de fastna vid tv:n.
OCH. Idag ska jag äntligen få min kära tacosgratäng, som jag senast åt i fredags, visst är det underbart:D
Ni måste verkligen käka sån någondag (tillägnas våra trogna 8 läsare, som troligtvis är runt 13 nu), jag kanske till och med lägger upp receptet om ni är snälla, och fortsätter läsa den lilla bloggen :)


På tal om mat. Här kommer en bild på min 24 åriga kusin Daniels målade nagel.
(Nej jag orkade inte beskära bilden..)













Kommentarer
Postat av: o l i v i a

SV; Joo det gör han visst! x)

Håret liknar iallafall :P<3

2009-01-25 @ 00:49:00
URL: http://oliviamoi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

snygg header :D

2009-01-25 @ 12:44:19
URL: http://sskalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0