Spruta..

Idag har det varit en rolig dag =)
Som sgat var så älskar jag fredagar, och om två vecor ska jag på P-Floyd konsert! =)
Nej jag är så glad, så jag hoppas det smittar av sig lite på er oglada människor.
Tänkte dra lite vad som har hänt de senaste dagarna eftersom det var ett tag sen jag bloggade, såå typ i förrgår (onsdags) hade jag migrän och gick och la mig klockan åtta, alltså på kvällen, sket i läxorna och sånt, fastän jag skulle haft prov dagen efter. Men det blev ju ändrat sen och nu ska jag ha det typ på tisdag eller något, skulle nog haft det idag egentligen tror jag men det glömde nog både jag och min lärare :P. Jo jag kunde inte eftersom jag skulle hämta mina inlägg till skorna så mitt bäcken typ hamnar rätt eller vad man ska säga, har ju aldrig varit så bra på att förklara xD.
Sen idag var jag och tog spruta hos skolsyster, typ stelkramp och kikhosta och påssjuka, en uppföljning för jag var med i ett "försök" när jag var bebis då de testade ett antal utvalda ungar, däribland mig, så därfr tog jag inte stelkramp i fyran, men nu är det gjort! =). Sanna följde med och höll mig i handen, men helt ärligt såg hon ut att vara mer rädd än mig, sen påstodd hon att det hade runnit blod efteråt, tur att inte jag kollade då för jag klarar inte av när jag själv blöder mycket, däremot kan jag dissekera lammhjärta och kolla på inälvor utan att bli svimfärdig, har aldrig sagt något annat än att jag var skum. Sen har vi, precis som Johanna skrev tränat med bandet, skitkul är det, och det känns som det kommer bli typ asbra på UKM, och det som är mest komiskt är att vi alla i stort dett har samma humor xD. Ganska kul att experimentera med mixerbordet, även om han inte gjorde det, utan visste vad han gjorde så var det kul. Okej, det sista fattade jag inet ens själv, men whatever :P

Nej, nu ska jag kolla om vi har någon rolig film eller något här hemma, det kanske blir Dream Girls =)

Ha det så bra, imorgon gör jag och Bulan och mamma Martina stan osäker :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

Dummadummadumma dig.. inte åka på P-Floyd med sin käre far och strunta i sin bästa kompis IGEN! =(

2009-01-31 @ 14:52:16
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0