Söndags kväll

Nu sitter jag här i sängen med min laptop igen.
Lyssnar på Duffy-Breaking my own heart/Hanging on too long (lyssna på hanging on too long, den åker rätt in i hjärtat, iallafall på mig) och äter marabou mjölkchoklad som jag fått av min snälla lillebror, som i sin tur fått det igår när han hade filmkväll. Han fick 2 stycken 200grammare! O.o

Dagen har varit ganska slapp, bortsett ifrån att jag jobbade imorse.
Vi åkte upp till farmor och farfar, där vi stannade hela eftermiddagen, sen åkte vi och handlade, jag höll på att somna i bilen, vid köksbordet och.. hm.. vid datorn? Jag tror nästan jag håller på att bli sjuk igen, och det känns ganska tråkigt, när man nyss blivit frisk. Jag ligger ju inte efter lite i skolan, om man säger så.

Idag köpte jag en tavla till min lilla eventuella samling av musiklegender som ska hänga på mina väggar.
Problemet är hur de ska få plats. En av väggarna hänger det redan tre snygga svartvita tavlor på, den andra är klädd med 6 stycken gitarrer och en ukulele, och den tredje väggen hänger det en f.d. gitarr, nuvarande klocka, och sitter det garderober på. Den sista väggen är en dörr, ett fönster, en cd hylla, en bokhylla, och en tv som står på bokhyllan.
Det är nästan sorligt. Här kommer iallafall en bild på tavlan jag köpte idag. (Fast mamma och pappa betalade halva)




Och förresten! Jag köpte ny hårfärg också idag, så snart slipper man utväxten =)










Kommentarer
Postat av: emmy

man ser ju nästan inget!

det är beatles va?

2009-01-25 @ 20:04:02
URL: http://threefreaks.blogg.se/
Postat av: Johanna

Yes it is.

2009-01-25 @ 21:27:12
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0