Skidor!!! SNÖ!!!!

Ja, då har man nyss sagt godnatt till pappa i telefon.
Han och lillebror har nämligen spenderat 9 timmar i bilen på väg till svenska fjällen, jag och mamma har suttit hemma och tittat på high school musical och bakat kladdkaka och bullar.
När jag pratade med pappa så hörde jag hur det knastrade i snön när han gick, måste erkänna att jag är ANINGEN avundsjuk, men.. Om tre veckor, eller två och en halv, så åker jag till SAALBACH och det kommer bli sjukt roligt.
Tycker dock lite synd om mamma som ska sitta hemma, för hon kan inte slita sig ifrån skolan.
Menmen.. Att spendera en weekend med två gullsmå kusiner och ett par skidor hade inte varit helt fel, men å andra sidan så hade jag fått massa läxor (ÄNNU mer) och ja.. svenska fjällen är överskattat.
Go to alperna FFS..









Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Jag är mest avundsjuk på din mamma. Tänk att få vara hemma alldeles själv utan barn och gubbe;-)

2009-01-28 @ 22:28:29
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja men jag är ju också hemma ^^

Det är faktiskt väldigt tomt utan dem..

2009-01-29 @ 22:12:25
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0