Sjuuk

Att jag var sjuk var ju inte anledningen till att jag åkte hem ifrån skolan igår, för det visste jag inte riktigt då. Hostandet har pågått ganska länge, men när jag åkt hem fick jag extrem huvudvärk och blev jättetrött. Så när jag och pappa tittade på pirates of caribbean så somnade jag några gånger, två eller tre tror jag. Haha, sen vaknade jag av att jag trodde att pappa snarkade, men det var jag själv. Så jag bara halvsov. Tog panodil, men bakhuvudet värker på.
Och jag orkar faktiskt inte kolla om jag har feber, men jag tror det.
Har knappt ätit något alls idag, bara ett par rostade mackor, men så brukar det bli när man är sjuk.
Nu har mamma varit snäll och fixat mat till mig, så jag ska äta.

Förresten, min pappa och hans arbetskamrater har startat en blogg..
www.fikarummet.blogg.se









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0