Sjuk No..

Jag älskar No-lektioner, särskilt att sitta och tramsa. Ha kul helt enkelt.
Jag kom på att jag hört om en tjej i en by vars föräldrar har ett fiskrökeri som heter Ahl i efternamn, de skulle döpa sin dotter till Ann. Det hade vi grymt kul åt! I en timme. Får nog jobba lite med No:n i helgen, men skitsamma så kul som vi hade så var det värt det! =) Kan väl dra en av de roligaste som Emmy och Sanna drog :P
Emmy - Sanna, vill du låna min penna?
Sanna - Vad har du nu gjort med den?
Emmy hade presis suttit och bitit på pennan, alltså inte lite, utan haft hela pennan i munnen :P
Emmy - Jag lånade ut den till Ann Ahl..

Sen asgarvade vi massor, till och med vår lärare tyckte det var roligt. Säger bara som så att på måndag kommer jag bara tycka det var sjukt att vi skrattade åt det, men nu är jag trött så. Då blir det som det blir, och ni får läsa om det xD

Ha det bra, nu ska jag och Johanna åka och träna med bandet :P



Kommentarer
Postat av: emmy

HAHAHA, jag dör, allvarligt xD

det är sjukt kul xD

2009-01-09 @ 20:25:03
URL: http://threefreaks.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gott xD

2009-01-09 @ 23:49:01
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0