Läxor

Har nyss fördelat mina läxor, alltså därmed gjort franskan, VG-delen av engelskan idag ocg imorgon blir det städning och MVG-del till engelskan, och plugga till SO-provet. Vi håller på med invandring och flyktingar osv. Det ska vi ha prov på, på onsdag, och jag har inte börjat träna än..

Hur som helst så tänkte jag berätta lite om vad som har hänt de senaste dagarna.
I förra veckan var jag och röntgade ryggen eftersom jag har en släkt sjukdom som heter Sculios, eller något i den stilen, alltså min ryggrad är väldigt sne, jag har en krök i ländryggen, sen i måndags var jag hos kära doktor Ortoped. Som tvingade mig att åka hiss ner (Jag har fruktansvärd Klaustrofobi..) och ta avtryck eftersom jag ska få inlägg i min ena sko, det kan liksom hjälpa ryggraden att växa rätt igen, eftersom jag plågas ganska mycket av att det är en krök där, det gör att mina höfter är väldigt ojämna..  Jag är väl inte stolt över det, men nu vet ni iallafall. Hur som helst så blir de tydligen jämna av den här lilla sulan. Får väl hoppas på det bästa.

Nää, nu ska jag ta och spela lite gitarr, Putte lärde ju mig introt till Decode ju =)
Så nu blir det lite till engelska, jag är ju på hugget nu ju, sen blir det Decode :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad bra att du är på hugget när det gäller engelskaläxor, då kanske du kan göra min med?

Man har verkligen inte ork till det när man är sjuk ..

2009-01-21 @ 21:35:04
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0