Läxor

Läxor är drygt, dessutom glömde jag, precis som igår, pappert till SO:n i skolan. MEN jag får tid att göra den imorgon på skoltid, vilket är bra. MINST 4 sidor tills på Fredag och jag har inte börjat. Positivt. Men jag brukar göra dem bra, i sista sekund. Jag har nyss suttit och gjort alla oregelbundna verben på glosboken.se (en väldigt bra hemsida XD) två gånger.
Nu sitter de nästan..(Ja, har fortfarande lätt för läxor)..



BTW: Jag läste nyss på en blogg att New moon har premiär 20/11 2009!

OME!!!!! Nu kan Franscesca, Mimmi, Emilia, Emmy, Amanda, Sigrid, jag och ALLA andra twerdz (Twilight nerdz) skatta sig lyckliga. Jag läste detta på en blogg där det stod att det är datumet den släpps i USA och Sverige försöker få samma datum. Så nu blir det biobesök, I ÅR :D:D:D:D:D:D En annan sak jag hört ang. New Moon, är att Dakota Fanning eventuellt ska spela Jane, och ryktet går fortfarande om att rollen som Leah kommer tilldelas Vanessa Anne Hudgens. Nu är det även bekräftat att Taylor Lautner får behålla rollen som Jacob. Vad tycker ni om detta?


                                               

                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                                       Da twerd

Kommentarer
Postat av: sigge

inte vanessa hudgens ffs

2009-01-29 @ 15:34:55
Postat av: Amanda

det var bara ett ryckte det med vanessa så hon ska inte spela leah bra va?

2009-01-30 @ 18:46:24
Postat av: Mimmi

JAJAJA :D

2009-02-04 @ 07:33:37
URL: http://mimmisnotes.blogg.se/
Postat av: Francy

Det är en preliminär premiär. xD

Så KANSKE... FÖRHOPPNINGSVIS blire då. :D <3

2009-02-17 @ 23:56:30
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0