Låtskrivardille

Jo nu fastnade jag igen. Har haft flera små perioder med låtskrivardille, när det i stort sätt är det enda jag gör.
Nu har jag även lagt upp min första låt på youtube (yay!), och även om ljudkvaliten inte är bra, det är en suddig stillbild, och jag inte var helt säker på sången när jag spelade in denna, så tycker jag att jag kan vara snäll nog att lägga ut en länk till alla 8 små läsare (jo så dåligt är det faktiskt O.o).. Och jag håller förresten med Emilia om team Wells, de var jätteduktiga, jag tittade i för sig inte på hela programmet, men vad hade egentligen team Carlsson för låtval?
En gammal nittiotals fjortisdunk låt? Nej det borde inte ha kommit så långt, jag tyckte att team Wells var väldigt bra.
Nu tänker jag inte dröja mer, för nu får ni den lilla länken: http://www.youtube.com/watch?v=XONfPUhzFKY











Kommentarer
Postat av: ida

jättebra! :d<3

2009-01-18 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0