I väntans tider..

Här sitter man, gissa vad lilla jag väntar på nu då? Johanna så klart. Sitter här och går in mina skor, vadå brukar inte ni också göra det samtidigt som ni sitter vid datan?
Jag har varit i stan idag, var tvungen att hitta ett par nya skor, eftersom de skorna mor min hittade till mig inte dög och mina gamla (inte särskilt gamla, sen innan jul men ändå..) gick i sönder invändigt och jag fick blodblåsor på ena foten. Fattar inte hur mina fötter har kunnat bli så känsliga, särskilt hälarna, det är nog sen jag gick i Converse en hel dag i London utan strumpor och sen med nästan för små skor hela dagen efter när jag hade jättestora blåsor på båda fötterna, hela historien slutade med att jag gick barfota genom Hyde Park bort till Harrods, och köpte mig ett par flip-flops där. Ganska pinsamt att stå och prova skor där barfota när fötterna var alldeles sönderslitna och svarta av smuts och halvdana plåster över typ hela foten, men biträdet stod där med sitt påklistrade leende och log..
Det var den historien, nu till något heelt annat, Emilia ska köpa en skinnjacka! Inte vilken som helst heller, en knuttejacka som antagligen kommer se jätterolig ut på mig eftersom den är ganska kort och jag har väldigt långa ben.
Men det ordnar sig. Jag får väl helt enkelt ha långa linnen till =)
Pank kommer jag bli, men man måste ju använda julklappspengarna till något, så en vårjacka it is!

Förresten förlåt för det otroligt osammanhängade inlägget igår, var flummig, och Amanda störade sig.. xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0