Hitta emon

heh.. Nu sitter jag här med en läskig ansiktsmask i ansiktet, en sån som värmer sig själv.. läskigt.
Iallafall, anledningen till att jag skulle blogga:
Jag var nyss nere och sa godnatt till mamma, pappa och Jakob, som alla tre är i källaren och tittar på något fiskprogram, precis när jag ska gå upp hör jag mamma säga något, som jag tolkar som emo.
Jag: Va?
Mamma: Nemo
Jag: Jaha, haha. Jag trodde du sa emo.
Jakob: Vad roligt det hade varit om det hade varit emo istället för nemo.
Pappa: Hitta emo.

Min familj är lite emo xD







(Ja jag vet att bilden är lite elak. Stilen emo har ju faktiskt ingenting med självskadebeteende att göra, men den var där för att visa att någon faktiskt tänkt på hitta emo före oss.)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0