Friday, I'm in love..

Jag älskar fredagar!!
Trots att vi slutar tre och jag varannan vecka stressar mig igenom i stort sett resten av fredagen, så älskar jag dem ändå!
Man träffar hela gänget i skolan, hinner umgås mycket och man är trött efter veckan och därmed extra flummig, alltså skrattar åt allt och har svårt att svälja det (Haha xD, där fick jag med ett av fredagens flumm-skämt också ^^) och jag längtar redan till nästa freeeedag!!

Nu till lite om körslaget!
Det sög att Team Wells åkte ut, dom var bäst och skulle ha vunnit, det är ganska teoretiskt eftersom Robert Wells är en sån som leder och arrangerar, jag älskar Rhapsody in Rock, har sett det Live två gånger i mitt korta liv och gör gärna om det fler gånger =). Sen vill jag bara tilllägga att Kiss låten Heavens on fire, in my heart.
Så nu har vi snackat lite omoget fjortissnack oxå :P
Vad har jag mer gjort idag..?
Jost det jag har hängt upp min Johan Palm-planch xD
Nu hänger den här på min annars i övrigt Tokio Hotel tapetserade vägg, och jag hade fått höra att Bill hade gått i Toms fotspår, men det visade sig inte vara sant, hur som helst hörde jag att han hade skaffat dreads, har dock inte hittat några bevis på det, trots mitt sökande.. :P Tur det, han hade antagligen sett ganska rolig ut, för även om Tom passar i det och de är enäggstvillingar så tror jag inte att Bill hade passat i det..

Nu är det nog snackat om TH, ni vill antagligen inte läsa mer om det nu, trots att jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst.. ^^

Nej, nu får jag ta och förflytta mig, börjar bli rastlös.. Allt är som vanligt, klart jag blir det, så här dags på kvällen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0