Filmälskare som hatar filmer

Jag hatar filmer med sorliga slut. Jag är en filmälskare som hatar filmer.
Idag i skolan tittade vi på American history X, en film som jag hatar, och tycker att ni ska titta på för att lära er något.



Filmen handlar om två bröder, varav en är med i ett nazistgäng. Han hamnar i fängelse och när han kommer ut efter tre år är han helt annorlunda.

Titta på filmen, så får ni veta mer, moahhaa.
Nej men den är värd att se. Som sagt, se den för att lära er något.

Även nya uppdateringar om New Moon filmen.
Idag sa Emilia till mig att TOM FELTON kanske ska spela Aro i New Moon, Scheisse.
För er som inte vet vem det är så spelar han Draco Malfoy i Harry Potter filmerna, och som alla vet är jag en fantasy nerd.

Iallafall. Jag kan inte direkt föreställa mig honom som Aro, och kan heller inte föreställa mig Dakota Fanning som Jane, menmen, det blir säkert bra.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0