Dop

Idag var det så att min kusins lilla döttra döptes, och det var så otroligt gulligt. Jag kände mig som en pressfotograf där jag stod med kameran i högsta hugg längst fram i kyrkan. Efteråt träffades vi hos Danne (kusinen) och käkade och så. Men jag har verkligen världens roligaste familj. Det är inte många familjer som hoppar omkring och har så sjukt kul, jag brottades med Jakob och Linus (lillebror och kusin ;D) för att de fick för sig att de skulle käka upp all choklad, eftersom att det var det enda vego-jag åt av godiset. IIINTE SNÄLLT. Vi har verkligen roligt iallafall. Längtar tills imorgon, då hela gänget kommer hit för att fira lillebrors födelsedag :D Scheisse har inte köpt något till honom! O.o Ja. Då blir det väl affär efter affär nu xD HAHAH..Iallafall. Ursäkta att jag inte har bloggat de senaste dagarna, har haft fullt upp. Idag har jag även köpt en skidhjälm, inför Saalbach i Februari, kommer bli så roligt :D











Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha låter som en kul dag <3

2009-01-10 @ 23:41:13
URL: http://mimmisnotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0