Booring..

Efter som att typ alla mina rubriker är tråkigt, så fick det bli Booring istället.
Angående det förra inlägget så var jag helt seriös. Nu säger ni såklart vem ska du ha följe med till skolan då, nu när du har dissat Johanna och Emma? Jag får väl köpa mig en svindyr laptop som också kan få lyda mina order, som jag kan ta med mig överallt. Eftersom mina två andra är stationära och jag har en i Malmö hos min pappa och en hos mina mamma, så kan det bli svårt att flytta runt dem hela tiden, så en laptop får det bli. En MacBook Air, så den är lätt att bära runt på. Jodå, vi ska gå i stan tillsammans, han ska få skydda mig mot Kepsis, och fråga alla läskiga butiksbiträden om hjälp när inte jag vågar. Med andra ord ta Johannas plats. Han får sjunga på musikcaféet, ta Fiornas platser. Han kan få berätta trevliga berättelser om att hans familj har börjat lyssna på Tokio Hotel, utom han själv och hans lillebror, nej de tävlar baar om bäst resultat i Rock Band, Amandas plats. Dra sjuka skämt och fejkskratta åt mina extremt roliga, Sannas plats. Gilla Tokio Hotel i hemlighet, eller nej förresten inte bandet, bara musiken! Emmys plats. Klaga på att man måste ta bussen överallt bara för att det är en bit hem till oss. Idas plats.

Sorry vännerna mina, jag älskar er mer än något, men jag är så grymt uttråkad. Och ni är inte här i Malmö för att göra något åt det. Så ni tvingar mig att umgås med mina nya bästisar. Ska gå och titta på Wild Child nu.

Förresten kom nyss på mig själv med att titta på bebiskläder på H&Ms hemsida, jag har längtat efter att bli moster =)

Nej, puss på er. Jag ska ta och skaffa ett liv, för som ni märker, jag har inget! xD


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAH XD Emilia då! Så tråkiga är vi väl ändå inte O.o

2009-01-02 @ 21:38:16
URL: http://threeofus.blogg.se/
Postat av: ida

haha, det tar 20 minuter för mej att gå till er från bussen ._.

2009-01-02 @ 22:36:48
URL: http://threeofus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ida nu är det så att Johanna brukar vara duktig och cykla (A) Till och med när vi nästan börjar flyga <3

2009-01-02 @ 22:44:35
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0