Spelat in

Idag spenderade jag fyra timmar i en studio, kanske inte en såndär stor studio, men bra grejer som jag inte alls förstod mig på fanns där =) En sån cool mikrofon också, med sånt nätgrejs framför, det var väldigt coolt att sjunga, och höra sig själv i lurarna samtidigt. Låten är nu iallafall inspelat, och så fort jag får tid så ska jag lägga upp den nya versionen på youtube. Som ni såg på Emilias bilder så har det snöat en hel del här nere, jag och lillebror byggde en snögubbe, i form av en gigantisk pacman. Har ni tur kanske jag lägger upp bilden som pappa tog när den åt upp mig. heh..

Jag kommer troligtvis lägga upp massa pictures ifrån österrike också sen, om jag orkar ^^.. det bär ju av på Fredag, kommer faktiskt bli riktigt roligt. Men jag har börjat hosta rejält de senaste dagarna, och hoppas det blir bättre innan Fredag. Ni får iallafall ha det så bra, och ha förståelse för att jag kanske inte bloggar hur mycket som helst vecka 8 när jag alltså är i Österrike och åker skidor :D

Nu ska jag ta och sova lite, antingen får jag köra på mammas idé till att somna, genom att andas in genom en näsborre och ut genom den andra (erkänn ni testade, och att det är omöjligt!O.o) eller får jag väl räkna Emilias flamingos, som egentligen är gäss.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0