Österrike och BÖCKER



Precis innan jag åker till Österrike dör jag nästan. Scheisse.
Har precis läst böckerna, aftonbladet är min startsida och POFF! DÄR är hon!
Mamma och pappa berättade om att boken inte riktigt var verklighetsbaserad och Liza Marklund ljugit osv.
Och efter alla dessa sjukt jobbiga år, så stiger Maria Eriksson fram, även om det kanske inte är hennes riktiga namn. Det är hon man undrat vem är i boken, suttit och gråtit över hennes historia. Nu är jag lycklig, för nu fick jag svaret, hoppas jag.Jag hoppas att denna människan inte ljuger, men det tror jag inte.
För övrigt:
LÄS böckerna Gömda, Asyl, Mias hemlighet och Mias dotter Emma.






OCH! Nu åker jag till Österrike, kanske jag lägger upp lite alpbilder till er sen ^^

















Kommentarer
Postat av: o l i v i a

Ha de så kul i Österrike :D<33

2009-02-27 @ 23:33:41
URL: http://oliviamoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0