Hos Amanda

Har varit hos Amanda fram tills nu, eller ja en stund sedan. Johanna är och spelar in en låt i en studio så jag sitter och väntar på att hon ska komma hem. Känns som att vi har jätte mycket i skolan just nu, ett stort SO-arbete, ett stort Svenska arbete, som tur är så har vi precis avslutat NO-fördjupningen. Ganska drygt, känns som man inte hinner något annat sen i slutet när man tar hem allt och gör det i sista minuten.
Iallafall så har jag ju inte bloggat på ett tag, så jag tänkte börja med att berätta att i lördags såg jag flamingos igen, fast moren min påstod att det var gäss. Jag menar hallå? Kan hon inte se skillnad på flamingos och gäss!?
Sen tänkte jag berätta idag om komiska lilla Amanda. Hemma hos henne stod teven på och det var disney channel igång, så hör man en typ barnröst som säger "Hallå, är det någon hemma??" Då tror Amanda att det är hennes morfar som kommit och svarar; "Jaaa!" Och nu till den läskiga biten, fem minuter senare, vem tror ni kommer in genom dörren då, och exakt samma repliker upprepas, Amandas morfar. Ganska komiskt, men lite skumt.
Nej nu ska jag ta och göra något, vet inte vad än, är uttråkad.

Jo, jag ska visa bilderna jag tog imorse när jag vaknade. Det var liksom ingen snö alls igårkväll och sen har det snöat hela natten och oavbrutet hela dagen, fast nu har det faktiskt slutat :P


Baksidan, Julles burar var ganska snötäckta, lär väl få köpa en ny som står på marken, den lär vara ganska rutten i träet.. Surt. Men vad gör man inte för sin lille gosse =)


Baksidan från en annan vinkel..


Och än en gång baksidan xD. Tog alla bilderna från vardagsrums fönstret så de är antagligen inte så bra, men vad gör man det var ju fett med snö, fota fint tänker jag göra i helgen om det är kvar då :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0