Twilight











Okej, jag tyckte det var dags för mig också att lägga in lite bilder. Den sista är lite suddig. Men men, man får vara glad för det lilla :P
Okej, så förklaringen då. Jag var ute och sprang med Julle/Bullen/Frallan/Brallan han har många namn.. Men Julle it is. Och då fick han och löven agera fotomodeller, sen igårkväll så skulle vi (Jag och min vati) se twilight på bio! Okej Emilia blir överlycklig för att han ens vill gå och se den, vi bokar biljetter, Emilia sminkar sig (därav bilden på ögat) och sen kör vi. Kommer till Filmpalatset eller vad det nu heter och ska hämta bilhetterna, jag går lite diskret och sätter mig så långt ifrån kassorna som möjligt. Far min går för att hämta biljetterna. Nu till the thing, han visste inte att de hade ändrat så att om man var under femton så fick man ändå inte gå in i vuxet sällskap, så han sa att jag fyllde femton om två månader -.-'. Japps, så det slutade med att vi fick åka hem igen. Och lilla Emilia fick anstränga sig med att ta bort sitt smink. Jobbigt men sant. xD
Nej vet ni va, nu ska jag faktiskt gå och duscha!


Tjingaling!










Kommentarer
Postat av: Johanna

Blö. Men vi får gå på den i lund sen, alla tre ^^

2008-12-27 @ 14:07:14
URL: http://threeofus.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men nej , stackare :(

2008-12-27 @ 16:46:08
Postat av: Johanna

Emilia har världens finaste ögon

2008-12-31 @ 00:18:04
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0