UMO

Har någon sett reklamen för ungdomsmottagningen på nätet?
Den här killen som säger ty så här ;
"Jag är jämt trött, vad ska jag göra??" Och jag och Sanna och Amanda som är övertrötta bara;
"SOVA!" ASG x'D
Och nu kom Amanda med idén om att dricka kaffe och Sanna med idén om att dricka julmust ^^
Fler förslag någon?
Måste dra nu ska hjälpa Sanna upp på stolen, hon trillade ner för att hon skrattade så mycket xD Hon var så kissnödig att hon höll på att kissa på golvet sa hon sen när hon kom upp så var hon helt plötsligt törstig istället.. ^^
Sen höll hon på att kissa i kylskåpet, tror jag måste gå och ta hand om min stackars flummiga kompis nu ^^
Nej vi är bara flummiga, vi knarkar inte eller så, även om det kanske verkar så.. Nu rapade Sanna, för hon fick ingen luft, och nu följer Amanda hennes fotspår. Nu ska jag försöka lugna ner mig, till och med Nikki (Amandas fågel.) börjar tycka vi är jobbiga nu ^^










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0