Tråååkigt!!

Jag är trött och jag har trååkigt!
Har bakat pepparkakor och gjort kola och knäck idag. Det sista julgodiset, sen klädde vi granen.
Och lilla Emilia är så trött så hon är för trött för att vara flummig, men men. Livet är inte bättre än man själv gör det till..
Okej, jag är verkligen totalt jätteallvarlig, så här allvarlig är jag aldrig annars, jag skrattar inte ens åt den roliga historien om de två tomaterna! Då är det illa.. Okej, jag skrattar lite, men det är det yttersta.. Mer småler lite.
Usch ska nog ta och ringa till Johanna, jag har hennes svarta converse här hemma.

Blir man trött av att inte äta något? Jag har bara ätit frukost och en fjärdedels kebabrulle idag, och jag är inte hungrig.. Wow, för en gångs skuull känner jag mig inte hungrig! Alltså det är ju sjukt, jag äter ju typ hundra gågner så mycket annars..
Får gå och kolla om jag är sjuk eller något, hoppas inte det. Förra julafton låg jag i migrän. Hatar och vara sjuk till jul.
Ha det så bra iallafall, ska gå och klaga på något, det är min grej när jag är så här opigg..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0