Stjärnfall x2 och mobilköp

Idag så tittade jag, pappa och Jakob på stjärnorna och fick syn på ett skarpt stjärnfall. Jakob tittade vidare ditåt och pappa frågade mig om jag sett någon satellit. Det hade jag ju, och båda vi tittade uppåt. Då får vi syn på ett till stjärnfall, bara några sekunder senare =)

By the way så ska jag köpa en ny mobiltelefon, som inte är låst till något. Det ska helst vara en walkman sony ericsson, med ganska bra kamera och mycket plats för musik :D

Någon som har något tips?












Kommentarer
Postat av: Francy

sorry xD hela vår familj har nokia HAHAH XD

2008-12-21 @ 14:03:01
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/
Postat av: sigrid

haha, typ alla walkman! kom ett externt minne så blir det som vilken mp3 som helst! och alla walkman ser i stort sett likadana ut också, haha.

2008-12-21 @ 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0