Smyg-bloggning :P

Ett snabbt inlägg, sitter hos Johanna och smygbloggar, hon är totalt omedveten om det. Om inte Sanna, Emmy eller Amanda skvallrade nu vill säga x'D
Francy, jag fick VG i allt utom idrott där jag hade G :P
Så nu vet du mina också ^^

Jaha, annars så gör vi väl inte så mycket försöker lösa kluringa, vilket är totalt omöjligt för mig och Ida så vi smög iväg och smyg-bloggade istället xD. Det är lite mer vår grej! ^^

nej nu blir dom nog snart misstänkta så nu får vi dra och låtsas som om ingenting har hänt.
Och ingen skvallrar?
Johanna när du läser detta så slå inte oss är du snäll (A)!?

/Emilia

BTW, min signatur grajsimojs kommer senare ikväll/inatt :P

Kommentarer
Postat av: ERIK

haha yeah ;D



allt bra? :)

2008-12-19 @ 22:38:13
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Francy

OMG :(

snacka om att du är duktig då. xD

2008-12-20 @ 02:22:48
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0