Skumt

Jag lade nyss märke till att Emilia och Ida skriver väldigt skumma inlägg här på bloggen, och ursäktar därför för det ... De tror visst att de är väldigt roliga. De tyckte dessutom att det var fult att jag skrev med F och K (fet och kursiv) text på bloggen, men det gör jag överallt, även på bilddagboken. Det är min grej ju :)
Fult eller inte, så är det Johanna ^^
Ska snart hem till Emilia, men jag tänker inte sova där, för jag måste upp och sälja kvällsposten, och då kan jag verkligen inte sova över, lade jag märke till.
Jag måste ta väck mitt nagellack, det är rött och svart, och idag ska jag ha en svart/blå klänning och skrikrosa leggins, så det matchar inte alls xD Kanske får sno Emilias chockrosa nagellack istället.
Jag har börjat med det där med nagellack igen nu, innan var jag jätteinne på det, sen målade jag inte alls naglarna, och nu har jag börjat igen ^^



Dessutom har jag börjat tveka inför mitt gymnasieval nu.
Ska nog gå samhälle med estetisk inriktning, men är inte säker.

Iallafall. Ha det bäst =D








Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag kommer till Skååne i morron ;)

2008-12-29 @ 19:31:30
Postat av: Emilia

Vadå sno? Du har ju redan alla mina nagellack, så jag har lite svårt för att fortsätta måla mina naglar :P

2008-12-30 @ 15:28:56
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0