Skumma busschaufförer och webbläsare.

I bussen för ungefär 40 minuter sedan;

Busschauffören: Vuxen?
Jag: Öhmm.. Barn.
Busschauffören: Jahaaa.

Man vet ju också att han driver med en. För jag, som är ganska kort och bara 14, kan inte tas som en vuxen. Sedan har en busschaufför också frågat min mamma om hon var ungdom, och hon är 35. Dessutom bryter vissa busschaufförer mot reglerna. I några bussar står det att man inte får prata med busschauffören under åkturen men vissa har ändå samtal med någon längst fram.

Nu måste jag också skriva att jag är smått sur. Min webbläsare, Safari, ser bloggen helt konstigt och det stör mej otroligt mycket. För hemma hos Johanna ser det normalt nu. Och så ser jag inte kommentarer mm. under inlägget. Borde det inte kunna fixas på något sätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0