Skratt i kinderna

Jag måste bara få komma med min åsikt om att Emilia verkligen är en riktig skumtomte (Skum). Jo jag har mina egna små uttryck. Utan att jag kom ihåg det iår så gick jag runt och sa chokladtomte till alla förra året, och detta året är det alltså skumtomte som gället. Alltså en skum tomte. Iallafall. Hon var här, för att hon skulle hjälpa Emmy, Sanna och Amanda med deras blogg, men fixade inte det, så att jag skulle göra det åt henne ( Sorry Emilia, busted ), och var såklart lika flummig som hon alltid är på kvällarna, och ibland även på dagarna. Sen satt hon och skrattade en bra stund åt den här vitsen:

Två tomater skulle gå över vägen, den ena blev överkört, då sa den andra tomaten: " Kom nu senap så går vi " .

Som hon sagt själv efter att ha sett att ha hade en bild på en tomat i min dator. Inte nog med det. För efter det så började hon fnissa och säga  " Jag har skratt i kinderna, jag har skratt i kinderna!" och ta sig för kinderna som om det kittlades. Förlåt men hur kan man ha skratt i KINDERNA?



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0