Sjusovare..

Nää, nu har Emilia gått och blivit sjusovare, ska det fortsätta så här att man går och lägger sig tidigt och sen sover länge så kommer mitt liv snart vara slut, eller åtminstone så kommer jag sova bort det xD
Okej, kanske inte riktigt men ändå, aldrig någon som har spelulerat i det?
Vet ni, jag har faktiskt nästan gjort mig iordning, REDAN!! Liksom klockan är ju inte ens tolv än! O.o
Okej, jag erkänner jag sitter här i mjukis byxor och en Tokio Hotel-tröja. Så i och för sig, det är slappekläder, men sen ska man göra sig finfin. i firar liksom jul hos min mamma eller pappa lille julafton sen den andra personen Julafton, så idag ska jag vara hos min mamma och imorgon ska jag faktiskt till min syster, för jag ska för en gångs skull på sådär sju år, fira jul med båda mina föräldrar =)

Men måste dra, ska torka håret, eller något.. Ringa Johanna, eftersom jag inte kunde sova hos henne inatt såå, ringer jag hennes nu istället =)=) Usch nje, jag är rastlös, ska gå och försöka ta det lugnt.. Tror jag ska springa ett varv runt huset!







Kommentarer
Postat av: ERIK

jasså :P



kolla in mitt inlägg som snart kommer upp på bloggen, du får rösta på mej när inlägget kommer upp! :P

2008-12-23 @ 13:08:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0