Omogen, jag?

Sitter här och skriver rim, har bestämt mig för att nästa år ska bli ett godisfritt år. Vi får väl se hur länge det håller, men ni påminner väl mig?
Har varit i skolan som vanligt, men vi slutar imorgon!!  Hur som helst så har vi julbakat idag, det gick väl sisådär.. Snickersen brändes vid. Men det gör inget för dom var inge goda ändå :P
Om ni undrar varför jag så plötsligt bestämt mig för att sluta äta godis så är det för att vi fick så grymt mycket julgodis idag i skolan (precis som förra året..) och man bara "Jaha, vem vill ha mitt julgodis??" Det enda problemet var väl att alla sa så, utom Ida D. Hon fick alltihop.. :P Stackars människa.
Nej, nu ska jag ta och hitta på något. Typ fortsätta med mina julrim. Johanna ska ju till julshowen tillsammans med Ronja, och lilla Emilia är pank(How ovanligt.. NOT!) så hon har inte råd (inte ork heller för den delen eftersom vi får se den gratis imorgon ändå x'D) att åka och kolla på den.

//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0