Om två dagar smäller det.

Men om nio dagar smäller det mer!
Suck, jag har tråkigt. Emilia verkar dissa sin mobil hela tiden, eller mej, för hon svarar aldrig om jag kan sova över hos henne första januari. Thats life. Mycket tid idag har gått åt att börja på ännu en bloggdesign. Men den går inget bra alls, och den jag sparade igår är ju inte heller super. Once more, thats life. Förresten så kom jag på att mamma ljugit för mej.. När jag fick min macbook sa hon att jag inte skulle få några julklappar (jag gick med på det, för datorn är super) men ändå ligger det en massa paket till mej vid hennes usla paketgömma. *happy face*

Julen firas hos mormor och morfar med dom och mina kusiner. Min lilla kusin kalla ska vara där också och han är verkligen skitrolig. Han är bara två år och kan redan säga helvete.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0