Morgon?

Jo nu är ju klockan alltså halv ett, men det är väl ändå fortfarande morgon, eller?
För allstå jag sitter ju här i pyjamas fortfarande, och det betyder ju att det fortfarande är morgon.. Om det nu inte är det så ändrar jag på det nu!
Eller något i den stilen. xD
Okej, kanske att jag borde gå och duscha nu. Har faktiskt suttit och pylat till en film som hette typ Air Bud eller något i den stilen, jo förresten, jag och Johanna kollade aldrig på filmen igår, så det blir nog idag.
Vet ni vad som mer hände idag? Mitt rum är färdigt!! Eller ja, typ.. Jag har ju inte flyttat ner sängen och det här än, men det ska ju stå i ett litet rum typ bredvid.. Eller nåt. Det är svårt och förklara får ta kort sen när det är helfärdigt och visa. Fast vi ska förstås inte fixa mitt sovrum förrens till sommaren xD Aja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! ^^
Nu ska jag dra och duscha, se later, alligator!







Kommentarer
Postat av: ERIK

ahaha ja verkligen ;D

2008-12-22 @ 13:11:48
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0