Kvällen

Angående Johannas inlägg här under, så är inget av det sant.. Eller ja, vi låtsas som det iallaall eftersom jag skulle bli mer mogen, och jag inte har lyckats så bra med det. För jag menar hur pass mogen är man om en som går i sexan säger till en att man är omogen, (jag går i åttan :P)? Helt ärligt alltså, Emilia måste komma ur kiss och bajs-åldern..
Nää, får ta och skärpa mig. Hur som helst kvällen har varit skojsig, det känns som det kommer bli en lång helg, och sova det får jag göra nästa vecka ^^. Vi har städat klart efter Johannas lilla, eller kanske inte så liten men ändå, tillställning xD.
Vilket ord, tillställning, vad är det för en översmart människa som har kommit på det ordet egentligen?
Hur som helst så har Johanna då, (för typ en och en halv timme sen, men ändå..) råkat välta ner alla schack pjäserna, eller jag vält och vält, de var huller om buller helt enkelt. Hon kastade en tomteluva på dem.. Skumt, jag vet. Sen skulle Ida iallafall ställa iordning dom sen (då var hon lite rasistisk också, men det kan vi ta sen ^^) vår konversation;
Ida - Men va fan gör du där, du ska ju vara på andra sidan!?
Emilia - Ida, vem snackar du med?
Ida - Men asså den svarta kungen stod på den vitas plats.. typ..

Och sen började lilla jag asgarva. Och det är då Ida kommer med den lilla rasistiska kommentaren(Nej, vi är inte rasister någon av oss!) ; "Men asså den svarta kungen gillade de vita pjäserna bättre för han tyckte att dom var bättre än de svarta!" Det var då jag började påpeka att hon var nååågot rasistisk. Även om det bara handlade om schackpjäser.
Nu har iallafall Ida gått i ide, som hon sa innan hon somnade, fast vi får nog snart väcka henne, för hon har snott mitt täcke, och hon ligger dessutom på halva min madrass!








Ser ni att jag har fixat namn grejen nu?? =)





Kommentarer
Postat av: Francy

Riktigt fin namngrejjs :D

ja, jag gillar att kommentera eran blogg XD

2008-12-20 @ 02:25:12
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/
Postat av: Ida

jag brukar inte vara rasistisk av mej men råkade bli så xd

2008-12-20 @ 02:36:51
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0