Kusinerna är här.

Och det är kul. Jimmy och Edvin kör Guitar Hero world tour och det går väl sådär. Jag har blivit värsta bra på medium på gitarr men jag får aldrig spela. Haha, fast det är ju Jimmys spel i och för sej. Sedan efter att dom kört ett tag ska jag spela gitarr, Edvin trummor och Elsa ska sjunga till Monsoon :'D Förresten så är Edvin värsta skitbra på trummor, han kör redan på medium (jag klarar inte easy?!) och det är typ andra gången han spelat trummor, någonsin. Och så kör han expert på gitarr :p


  
        Jimmy spelar              



Och senare ikväll, typ vid halv åtta, ska jag till Johanna och sova över med hon och Emilia.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Trodde det var rockstar ni hade ^^

2008-12-28 @ 14:08:29
URL: http://threeofus.blogg.se/
Postat av: Julia

Guitar Hero äger <3

2008-12-28 @ 21:50:09
URL: http://whateverloser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0