Johanna och Linus nördar blogga.se

Sitter då här på mitt favoritställe på jorden med min LILLA kusin, som blivit väldigt lång faktiskt xD..
Han har dessutom färgat håret nu, det var han väldigt noga med att säga.
Ziri är också här idag, hennes första jul firas med oss den 20 december ^^
Nu kom Jakob också. Troligtvis vill de båda små 12 åringarna nörda sitt lilla internetspel som heter  "battelon" ..
Typ. Skumt. De kutar omkring med enorma svärd och mördar dinosaurier i rustning..
Linus tycker det är skitkul att blocka folk på MSN, och att WOW är roligare. Han är så nördig.
WOW SUGER!!! (Bara min lilla åsikt.. Men det är väl därför jag har blogg? För att framföra min åsikt?).
Iallafall. Julstämning hos farmor och farfar. Snart ska vi leka den traditionella presentleken som vi
alltid leker <3.

Linus säger:

Wow äger. Johanna suger. Jag äger på cross! och cs!!!

Jakob säger:

Battelon äger, WOW är roligt. 

Johanna säger:

OMG! Linus spelar CS !! O.o
Idas bror kommer lätt att säga emot, och att han är bättre. Men aja. Små nördiga 12-13 åringar har inget att säga till om.. MOAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHA


Kommentarer
Postat av: Francy

HAHAHAHAHA LOOOL XD

2008-12-21 @ 13:57:55
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0