Johanna har dissat mig..

Joo, som sagt Johanna har dissat mig för att gå in och duscha..
Liksom dissad för en dusch!? Fast det kanske är bra ändå, annars jag kanske hade fått gå runt med en stinkande Johanna. Hrm. Jag kanske också skulle ta och duscha innan jag sticker till Amanda. Om jag orkar.. x'D
Okej, jag erkänner, jag orkar nog, och jag har antagligen dissat Johanna för en dusch många gånger eftersom jag älskar att duscha (Yeah, believe it or not..) och gör det så ofta som möjligt utan att slita för mycket på håret. Dock hatar jag att håret blir blött när man duschar. Det tar så lång tid innan det torkar, eller ja. Det finns ju något som heter hårfön, men palla använda det liksom :P
Nää, allt detta snack om duschningen har gjort mig smutsig.. (Haha, där var jag nästan rolig även om jag inte riktigt fattade poängen själv i det hela..)
Jag <3 poänglösa vitsar
Jag bara förvarnar er, be aldrig mig dra en vits eller rolig historia om ni inte är föreberedda på det värsta, för det är alltid bara jag som skrattar åt mina skämt. Så nu förvarnar jag er, och ni lär inte behöva be mig om att berätta en rolig vits, det är nog snarare jag som lär tvinga er att lyssna (eller läsa xD)..

Nää, om man skulle ta och lägga upp något på bdb, nu när man ändå inte har något att göra.


Ha ett trevligt liv folks, för det kommer iallafall jag att ha! =)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0