Johanna bloggar betyg och julshow

Jag har inte hunnit skriva så mycket på bloggen de senaste tre dagarna, kan faktiskt avslöja att jag sovit istället.
Det har varit så stressigt inför julshowen och hela dagarna har jag varit upptagen av att öva osv.
Nu är iallafall julshowen över, och vi har fått våra betyg. Det var roligt. Vi stack och fikade också sedan, och bytte julklappar. Det är så roligt med julklappar (CHOOKLAAD xD)..

Aja. Här kommer iallafall betygen: 
 (Jag vet att bilden är suddig)

Iallafall.  Bildbetyget är inte med, för vi hade inte bild denna terminen.. Jag har iallafall VG i bild sedan första terminen i åttan.. Nu satsar jag på att gå ut med " Straight A's "...













Kommentarer
Postat av: Francy

Snacka om att du har bra betyg! ._.

En kompis till mig (i 9an) fick 12 MVG!! Och resten VG. Jag dog när jag såg hennes betyg! :(

Men iaf, Grattis Johanna :D <3

2008-12-19 @ 20:46:23
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0