Hyper

Nu så, nu är jag hyper!
Jag lyckade övertyga dom om att vi skulle ut och gå, och nu ligger vi på mattan i hallen och snackar skit, precis som vi tjejer brukar göra :P
Eller ja, rättare sagt så snackar vi tv och datorer, om vilken som är bäst och billigast och Sannas favorit som hon kanske ska köpa efter jul (Joo, det har vi fått höra ett par gånger.. Fast jag är nog egentligen likadan själv, jag och Sanna i ett nötskal, eller två nötskal kanske xD Nu börjar jag bli flummig!) och den är hon väääldigt stolt över, inte så konstigt kanske i och för sig.. Funderar på att sälja min ena stationära data (Ja, jag har två. En hos min Mutti och en hos min Vati..) och köpa en bärbar lite smidigare data istället.. Får fundera på det.

Aja, ska ta och göra något med min hyperaktivitet så länge den varar ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0