Hej 2009, Hejdå framtid?

Är det vad det handlar om? Att göra slut på allt?
För det verkar nästan så. Det är vackert, men så onödigt.
Det finns många andra vackra alternativ.
Vad är det för sätt att fira ett nytt år? Genom att spränga bort sina framtidsår?
Och dessutom få folk dödade.
Johan, som är brandman fick sjukvårdslarm idag, och det var faktiskt extremt läskigt.

Iallafall. Man firar det nya året genom att skrämma alla andra levande varelser på jorden.
Skrämma sina barn, och förstöra deras framtid genom att förgifta det vi faktiskt fått, jorden.

Det är helt enkelt sjukt.
Följ japans exempel ?? Såpbubblor istället för raketer, jag ÄLSKAR japan.

58 döda och 130 skadade i bangkok? Jaha. Varför tror ni det hände?

Men visst, fortsätt ni leva med era miljövänliga och bra raketer.
Men fråga er själva, om den här är värd att dö för.





Detta var min första deppade nyårsafton.











Kommentarer
Postat av: ERIK

snygg bild :)

2009-01-01 @ 13:01:17
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Francy

Man får faktiskt smälla lite raketer. ^^

Men tbh så har jag aldrig smällt en raket i mitt liv. :D

Vi kör med tomtebloss istället. ;) (antagligen för att mamma trodde att vi skulle göra illa oss om vi smällde raketer.)

2009-01-05 @ 21:23:49
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0