Hatar mardrömmar..

Okej, jag låg inne hos jimmy och mamma inatt av någon anledning. (Mamma hade dragit in sin madrass till Jimmys rum) Iallafall så somnade jag vid tolv, eller halvsov. Sen försökte Jimmy väcka mamma, men det blev mej, och sa att något skrek utanför. Aja, vi somnade om. Jag drömde något jättekonstigt först, minns inte vad men sedan "vaknade" jag inne i Jimmys rum. Och vid dörröppningen såg man att det stod någon där! Jag sa typ "Mamma, det är han!" (Vem han?) och mamma flög upp. Han hade typ en yxa också. Jag bara "Nej!" men fick inte ut det. Sen slog han nog yxan mot mamma och då vaknade jag.

En annan dröm jag haft var att jag blev jagad av en mördare med kniv i en park full med människor. Men dom höll på som vanligt när han sprang efter mej. Sen ramlade jag och började krypa, han började också krypa. Sedan stack han kniven in i mej och jag vaknade.



Kommentarer
Postat av: Francy

Omg va läskigt! :(

2008-12-25 @ 23:21:00
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0