Haha, mm bajs

Var bara tvingen att skriva Rickards grej, (Sorry, menade Kim.. Eller nej förresten nej det gjorde jag inte, Slickard is the word!) Har typ varit det vanliga i skolan, (som Ida redan har skrivit om x'D) fast vi hade inga vanliga lektioner, vi hade de sista vanliga lektionerna denna terminen igår (Läs; YEEAJ!!) vilket var väääldigt bra! Eller något :P
Hur som helst är jag med Emmy och Amanda nu, dom sitter här bakom mig och spelar Dam, jag ska möta vinnaren. Ofc kommer jag vinna som vanligt (Läs; Looosa!) Men det blir nog kul ;)
What Ever, det känns som detta bara blir flummigt nu så slutar nu så jag kan vända mig om och asgarva åt något oexisterande, precis som vanligt med andra ord!

So long Folks!

//Emilia

Förresten om ni undrar varför Ida och Johanna har såna tjusiga grejer med sina namn under sina inlägg och inte jag, så är det för att min inte har blivit färdig än.. Eller jag har inte riktigt hunnit fixa en än xD WTE, nu spelar dom snart utan mig, måste dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0