Frukost

Har nyss ätit frukost hos Amanda. Vi stekte bacon och gjorde äggröra, eller Scrambled eggs som det heter xD.
Nu sitter vi hur som helst och tittar på den dubbade Harry Potter filmen, tänkte ju inte på att de gick igår med engelskt tal, så nu blev det som det blev. Ozzy och Zakk (Amandas hundar) sitter också och myser med oss i soffan, de sov nere i fotändan i sängen inatt. Vi sov i Amandas mammas och pappas säng för de är liksom inte hemma :P . Jag fick ligga i mitten i springan xD.

Nu gör dom reklam för Nikon D90 på tv:n. Vill ha liksom!!

Neej, gud vad råkig jag är vid denna tiden på dygnet, jag är så seriös då.. Tror jag ska sätta igång lite flum inne i vardagsrummet nu ^^. Förresten Sanna fejk drömde om Z igår, hon bara "Kiss me!" Haha xD
Man bara, "Yeah, in your dreams!"
So loong Folks, nu ska jag snart baka pepparkakor ^^







Kommentarer
Postat av: Ida

hellu sister, kan inte du köpa nikon d90 till mej? :d

2008-12-21 @ 12:17:58
URL: http://threeofus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men om alla köper nikon d90 så blir jag mobbad med min d40 =(



BTW: vem är Z?? OMG! NEJ DET GJORDE HON INTE ALLS! O.o

HAHAHAHAH ASG!

2008-12-21 @ 12:39:27
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0