Fortfarande hos Amanda..

Kanske inte är så konstigt i och för sig, eftersom jag ska sova här x'D
Iallafall så har vi pommesen inne i ugnen nu och snart ska vi börja steka kyckling-kebaben (Haha, kyckling-kebab ASG xD Det verkar som om Colan har gjort sin verkan. Emilia börjar bli flummig..)
Amanda kom nyss med hela påsen med kyckling-kebaben och sa;
Amanda - Lukta!!
Sen tryckte hon påse i huvudet först på Sanna och sen på mig.. Mysigt verkligen..
Emilia - Det luktar vitlök!
Sanna - Det är säkert människa där i..

Om jag någonsin sagt att vi är normala eller att denna maten kommer bli bra (Våra kok-konster är inte dom bästa, fast nu pratar jag ju bara om mig själv.. Eller nåt.) så tar jag genast tillbaka det!

So long Folks, och hoppas att ni har fått äta god mat iallafall, inte bränd eller rå eller hur detta nu kommer sluta.
Amandas systrar får vara försöks kaniner xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0