Försov mig LIIITE

Imorse vaknade jag av någon anledning klockan halv tolv, en söndag. Vilket innebär att jag brukar sälja kvällsposten, och därmed gå upp klockan åtta. Jag tittar på klockan och tänker : Har min klocka stannat eller har jag försovit mig EXTREMT mycket?
Det visade sig att klockan verkligen var halt tolv och jag fick panik, var ute efter fem minuter och skulle hämta tidningarna, jag hann inte precis käka någon frukost så jag hade med mig två banananer, varav en jag åt.
Sedan var min första kund otroligt snäll och gav mig en festis (A).
Jag sålde faktiskt slut trots att jag inte var ute förrens vid halv tolv, och trots att jag försovit mig tre och en halv timme, så var jag bara EN och en halv timme sen när jag var klar. Antar att en av de två timmarna som är över går till att jag brukar ta en timme på mig att göra mig iordning och idag tog det fem minuter, den andra timmen gick nog åt att jag cyklade extremt snabbt.
Iallafall. Jag lyckades =)

BTW: Jag fattar inte det här med bilderna, min namn bild var försvunnen :S Är det för att vi laddat upp för många bilder eller? O.o











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0