För sent..

Okej, sorry att jag inte hann blogga igår på självaste julafton liksom.. Men vi åkte hemifrån tidigt och det kändes lite taskigt att bara komma där "Erh.. Får jag låna en data??" Och se snäll ut, jag hade liksom fått höra det resten av livet.. Mina systrar är så, jag känner dem =). Men jag tycker om dom ändå! Förresten så ska jag bli moster fick jag reda på igår! :D I juli, jag längtar! Tror jag ska skippa sommarjobbet och hjälpa Patrik måla deras hus istället, sen kan man ju vara barnvakt också då ju :P Neej, gud nu håller jag på att längta ihjäl mig, jag älskar småbarn!
Men hur som helst så gissar jag på att alla bloggare sitter och skriver eller har skrivit om vad de fick i julklapp, så därför tänker jag också göra det xD
Okay then;
Rosa ipod, grå kofta från JC, presentkort på JC, Böckerna "Ljudet av ditt hjärta" och "När jag hör din röst", nya vantar (Jag har slitit upp mor mins vantar nu denna vintern xD), Skye Sweetnams skivor, Darins nya (Den är bra enligt Andreas, har inte lyssnat in mig på den än..) Per Gessles nya (Believe it or not, I lööööv Per Gessle ;P) och en Jonas Brothers som jag är lite osäker på om jag ska byta eller ha kvar.. Får tänka på det. Jo sen fick jag Hello Kitty-påslakan set (Me like hello Kitty :P), biljett till High School Musical-musikalen här i Malmö. Jag fick en av mina årliga kaffekoppar med assiett och ett stärkande nagellack (Kan behövas när jag ska spela fingerplock på meine guitare..). Sen inte att glömma, jag fick ett systerbarn också! :D

Alles från mig, jag tog lite ljus bilder igår som kan tänks att jag lägger upp sen^^







Kommentarer
Postat av: Johanna

Scheisse vad mycket du fick :D:D Twilight böcker du också :D Men duu.. Pappa tycker inte du ska byta Jonas brothers skivan.. undrar varför xD

2008-12-25 @ 12:41:18
URL: http://threeofus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0