Dam igen :P

Vet att ni antagligen är trötta på mina flummiga inlägg nu, men här kommer ett till x'D

Körde precis dam tre omgångar till, jag mot Amanda och Emmy. De körde tillsammans, jag vann två av gångerna!
Och alla bara; Amazing!!
Eller inte, iallafall så sista omgången (när dom vann) så hade de en nolla som hemligt kort, och Emmy vänder upp kortet och bara;
-Tyst Amanda. (Hon skriker alltid när hon har en nolla)
Och Amanda bara "JAAAA!!"
Vadå avslöjat liksom!?
x'D
Nej nu ska jag och min sjuka humor, (som jag har haft sen jag föddes, bara att den har utvecklats lite mer och mer med åren.. Det är nog beroende lite på folket jag har umgåtts med, HAHA, känn er utpekade!! x'D Tror tyvärr inte den kommer växa bort :P..)
//Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0