Choklad

Jag vet inte riktigt om jag har nämt det innan, men jag har ett helt berg med choklad på mitt rum nu, som jag troligtvis aldrig kommer bli av med. Har fått i julklapp och sånt, och ja. Det är ganska mycket.
En paradis ask, en merci ask, en toffifee ask, ett hallonchoklad, ett marabou och en marcipanchoklad sak.
Sen har vi sjukt mycket godis kvar ifrån i fredags också. Min jul kommer nog bli ganska sockrig xD
Aja. Jag läste Emilias förra inlägg, och inser nu att hon inte kommer vakna förrens vid 13 eller något, själv vaknade man nu redan vid tio trots att man såg på förtrollad med pappa och Jakob tills ett i natt.
Jag har börjat gå och lägga mig ganska sent numera, haha.










Kommentarer
Postat av: Mimmi :)

Du får gärna skicka mig lite choklad (A)

2008-12-21 @ 12:28:05
Postat av: Francy

OMG :o snacka om choklad!

Ät inte upp allt på en gång, för då kommer du spy :D

2008-12-21 @ 14:05:56
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0