Brist på passande rubrik.

Igår natt vid tolv när jag skulle lägga mej, fatta hur dåligt jag mådde. Låg och frös, huvudvärk som fan och mådde otroligt illa. Var nära att jag skulle hämta spannen. Men lyckades somna. Idag har jag fortfarande huvudvärk och känner mej allmänt yr hela tiden när jag står upp. Men förhoppningsvis går det väl över idag.
Vaknade upp med stark sol, som än är kvar. Det är mysigt. Så snart mitt kamerabatteri laddat klart ska jag ut på en fotorunda. 

Hoppas ni mår bra, för det gör iallafall inte jag.



Kommentarer
Postat av: Francy

Aww Ida <3 Du är nog sjuk ):

Krya på dig ivf! <3

2008-12-21 @ 14:06:38
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0