Bra att läsa böcker man förstår..

Godmorgon människor. Jag steg upp för typ en timme sedan! Jag har absolut vänt på dygnet och det kommer bli otroligt jobbigt att vända tillbaka det. Igår natt så blev Johanna rasande på mej och Emilia för att vi flummade, vilket vi faktiskt inte kunde hjälpa.

Aja, nu sitter Johanna och läser Twilight på engelska. Hon ser ut att vara väldigt inne i boken.
Johanna: Jag fattar ingenting..

Fast det är såklart att hon gör, hon tyckte bara att det var kul. Och sedan sa hon att jag skulle skriva det i bloggen så då gjorde jag det. Woho. Ikväll blir det att sova hemma hos Emilia, med eventuellt Johanna. Fast igår natt sa hon att hon inte skulle det för hon hade blivit så irriterad på oss. Men hon ändrar sej nog.

Nu ska jag gå och tjata på dom att vi ska göra något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0