Blogg

Nyårsafton klockan 20.36.
Jag sitter på Oscars rum vid laptopen, bloggar och lyssnar på paramore.
Såg på film innan, kommer inte ihåg vad den hette, men en rik tidningsredaktör skulle göra en lodis till en "bachelor". Den var ganska bra iallafall. När Alvin säger gurka låter det som om han säger kaka xD

Iallafall, det märks att jag har tråkigt.
Jag kommer troligtvis lägga upp bilder på raketer, och vi i VVR klubbens* serpentinsprej och partypoppers.
Och även på min egensydda klänning som jag har på mig xD  Det blev ganska bra med silverskärpet i midjan, den ser iallafall bättre ut än vanligt ^^ Första gången jag använder den faktiskt.
Iallafall så hittar jag inget mer att skriva om nu, förutom att jag ska käka godis, chips och popcorn nu :D

* Våga Vägra Raketer klubben

klänningen ^^ Ansiktet var helt fult, så jag.. tog bort det xD


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0