Avslutning och BETYG!

Idag hade vi skolavslutning. Lov nu till den 8:de, hur härligt som helst. Niorna visade en underhållande julshow idag. Jonte blev årets skitunge och ni på Humleskolan vet hur kul det verkligen är. Efteråt samlades vi i 8D i klassrummet där vi fick våra första betyg utdelade! Jag vet inte hur det var med dom andra men jag var verkligen nervös.

Bild: MVG

Engelska: G

Idrott och hälsa: G

Matematik: G

Spanska: G

Musik: G

NO-ämnen: VG

Slöjd: VG

SO-ämnen: VG

Svenska: VG

Teknik: G

Så blev mitt betyg.

Vi slutade klockan elva. Då drog jag och tjejerna till Böckmans och bytte julklappar. Många roliga rim och mycket presentöppnande. Nu sitter jag här hemma framför datorn. Klockan sex ska jag hem till Johanna och ha trevligt, ska även sova över där. 


Kommentarer
Postat av: Francy

Duktig Ida ^^ Inte ett enda IG, som en viss Francy fick.. -.-"

Btw; Jag vill veta Emilias betyg! xD

2008-12-19 @ 20:47:53
URL: http://youhavestolenmyheartx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0