Ätit nu :P

Joo, maten gick faktiskt att äta.. Det var nog för att jag fick göra det mesta (varför är jag inte förvånad?) som det ble så gott.
Och nu tycker dom jag ska hjälpa till och tömma diskmaskinen också !! Liksom jag gjorde ju allting innan ju :P
Nej men skojade bara dom insåg också det så lilla jag slipper tömma diskmaskinen ^^
Okej nu känner jag att jag börjar bli flummig och att jag har ätit för mycket idag, trots att jag har ätit ovanligt lite. I guess att jag är inne i en sån period igen. Är aldrig hungrig nu för tiden.. Skumt, men det är så ibland om man är skum som jag är xD
Ska ta och göra något med mitt liv nu, hare gött folks och ha en trevlig kväll. För imorgon är det fjärde advent! =)






Kommentarer
Postat av: Hon där Ida

2008-12-20 @ 21:17:57
URL: http://threeofus.blogg.se/
Postat av: Hon där Ida, som råkade skicka tom kommentar.

ha så kul, själv kommer jag ha tråkigt

2008-12-20 @ 21:19:00
URL: http://threeofus.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det var bara jag och Amanda som tömde diskmaskinen din lilla skit

2008-12-20 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0